Vaikai

Viena iš vietų, kur atsigauna mano širdis yra Hackney Pirates. Po gerokos pertraukos vėl sugrįžau prie savo darbo su vaikais ir supratau, kaip labai to pasiilgau. Čia visu pajėgumu gali pasireikšti mano vaikystės svajonė būti mokytoja. Savanoriavimo esmė - tris valandas praleisti su vienu vaiku, padėti jam skaityti, ruošti namų darbus, užsiimti kūrybiniais projektais ir paprasčiausiai duoti dėmesio. Labai smagu, kad taipogi susirenka visokiausių įdomių suaugusiųjų, mat Hackney rajonas populiarus tarp studentų, meninkų ir visokių laisvamanių. Įtariu, kad jie tikriausiai ir nedirba, jei gali popietes leisti vaikų centre. Kaip tik buvo Bon Fire fejerverkų naktis ir mes pajuokavome, kad viena mergina atrodo it fejerverkas. Jos neoninis švarkelis tiesiog raibo akyse.
- Na, matote, - paaiškino ji, - aš buvau Morning Glory Rave Disco, kuri prasideda 6.30 ir tęsiasi iki 10-tos. Smoothies, joga, šokiai ir visi natūraliai laimingi. Penki šimtai natūraliai laimingų žmonių. 
Smaguva... 
Na bet grįžkime prie vaikų. Šį kartą dirbau su devynerių metų mergaite Kelly, turinčia Kolumbietiškų šaknų, kuri buvo gyvas sidabras ir niekaip nenustygo vietoje. Be to piešė visur ir visada, o vėliau sugalvojo karpyti ornamentus iš spalvoto popieriaus. Aiškiai auga menininkė. Šiaip jau užduotis buvo parašyti laišką sau į ateitį, kurį turėtum gauti kai tau bus 18 metų, kas devynerių metų vaikui atrodo gili senatvė. Taigi Kelly rašydama laišką norėjo žinoti ar jai vis dar patiks mėlyna spalva, ar ji turės vaikiną, o gal bus ištekėjus, ar jos mėgstamiausias patiekalas tebebus spageti ir ar One Direction vis dar dainuos. Nors šiaip jau ji jų nemėgsta. Kiečiausia grupė pasirodo yra N-Dubz. Girdėjot tokią? Ir aš ne. Bet buvau priversta pasiklausyti kažkokių vaikigalių bandančių repuoti. Galiausiai ji palinkėjo sau mylėti visus ir visada. Po to prisiminė Franki, kurio nemėgsta (nors aš manau, kad po keletos metų ji ir tas Frankis visai gali tapti pora) ir pasitaisė - mylėti tuos, kurie man patinka ir nepasitikėti visais kitais. 
Žodžiu, pasiskolinti vaiką trims valandoms yra visai smagu. Kiek naujų dalykų sužinai apie pasaulį. 

Comments

POPULIARIAUSI