Sekmadienio pagalves paieskos ir Joe's Brasserie

Sekmadieni, kadangi berniukas jau pargrizo, prisake jis man susitikti Fulham Road nes eisim vel shoppintis ir bus man siurprizas. :) Siurprizai visada yra labai gerai. Taigi susitike mes ejom ejom, ejom ejom, man jau ir kojas paskaudo... Sakau: 'Labai pavargau'. 'Tai labai gerai' - atsake jis - 'nes ten kur einam turi but pavargus'. Taip man besukant galva kur gi mes cia galiausiai atsidursim, priejom pagalviu parduotuve. :) Kaip sekmadieniui man atrakcija buvo labai smagi, nes isbandziau visokiausiu pagalviu ir issirinkau zasies puku. Tikiuosi dabar mano miegas bus saldus. Kad jau pagalve isigijom, buvo pats laikas ir uzkasti. Taigi ir vel man buvo velyvi pietus Joe's Brasserie, kur suvalgiau labai skanu burgeri su labai skaniom bulvytem. Pats restoranas toks a la prancuzisko stiliaus irgi labai tinkamas pietums. Kadangi diena buvo labai sauleta ir sita tai visi staliukai lauke buvo uzimti. Viduj gal buvo kiek tamsoka, o kad mano akys niekaip negalejo prisitaikyti po begalines saules sviesos lauke. Na o vakare berniukas kepe morenga, pagal Jamie Oliver. Kas ir buvo musu vakariene (morengas, ne Jamie). Ir kaip cia man suliekneti su tokiu meniu?

Comments

POPULIARIAUSI