Take this waltz

Labai patikęs ir užkabinęs filmas. Rekomenduoju pažiūrėti. Man savo ruožtu jį pasiūlė draugė, kuri su savo vyru jau beveik dešimt metų. Ji patvirtino, kad viskas kaip tik taip ir būna.
Nors pagrindinė herojė mane gerokai nervino, pats siužetas pasirodė be galo artimas. Aš irgi lengvai susižaviu naujais dalykasi, kai tuo tarpu seni atrodo nuobodūs ir nebekeliantys jokių emocijų. Vis galvoju, kad atrasiu laimės raktą, jei pakeisiu darbą, gyvenamąją vietą, vaikiną, pradėsiu lankyti naujus kursus ar nuvyksiu į tolimą šalį. Tačiau gyvenimo paradoksas yra tai, kad kiekvienas naujiena anksčiau ar vėliau pasensta. Vėl ir vėl norisi kažko naujo. Tai kas ką tik kėlė džiaugsmą netrukus jau verčia žiovauti. Be to kaskart norisi vis daugiau... Vis stipresnių pojūčių... Vis didesnio greičio... Vis labiau ir labiau nepakartojamų akimirkų... Ir niekada nebus gana. 
O juk laimė daug paprastesnė, nei mums kartais atrodo. Sugebėti mėgautis esamais dalykais ir būti dėkingam už tai, ką turi. Štai kur visa esmė, bet kartu ir nelengva užduotis. Niekas iš išorės negali ilgu laikotarpiu užtikrinti mūsų laimės. Trumpam - taip, be abejo. Bet ilgam - neįmanoma. 
Šis filmas būtent tai ir parodo. Bėgdama nuo rutinos herojė, kuri ir šiaip visą laiką restless (nerandanti sau vietos) atsiduria ten pat, nuo kur pradėjo. Prie televizoriaus ant sofos ir prie bendros kriauklės vonioje. Nors naujo romano pradžia buvo tokia viliojanti ir daug žadanti.  
Filmo gale nuskamba frazė: “Sometimes life has a gap in it… It just does. You don’t go crazy trying to fill it.” Gal ir taip. Kartais tą tarpą reikia tiesiog pralaukti. 
Be to vizualiai labai šauniai padarytas filmas. Man ypač įsiminė karuselė, kurioje ji ir jis sukasi apsupti šviesų, apsvaigę meiliai žvelgdami viens kitam į akis. Ir staiga karuselė sustoja, muzika nutrūksta, o jis ir ji sutrikę ropščiasi lauk. Kaip taikliai nufilmuotas įsimylėjimo momentas. Super. 
Nors skaičiau atsiliepimų, kad kai kurių žiūrovų filmas neįtikino. Mane dar ir kaip. Noriu vėl pažiūrėti ką nors panašaus. Jei turit kokių rekomendacijų prašau pasidalinkit. 




Comments

  1. Dekui!!! Kaip tik tokių žodžių man šiandie ir reikėjo. Einu ieškot filmo:)

    ReplyDelete
  2. Ir aš einu ieškoti filmo . Ačiū!

    ReplyDelete
  3. Dar nežiūrėjau šito filmo, bet jau norisi pažiūrėt :) Iš aprašymo tai tema panaši kaip 'Blue Valentine'-užbūrė jis mane.

    You always hurt the one you love
    The one you shouldn't hurt at all...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha idėja panaši, net ir ta pati aktorė vaidina. :) Tik ne toks tamsus kaip Blue Valentine. Nors man ir jis patiko.

      Delete
  4. Skamba viliojanciai:) butinai paziuresiu!

    ReplyDelete
  5. Tikiuosi jums patiks. Parašykit savo įspūdžius. :)

    ReplyDelete
  6. Gaila nerandu šio filmo lietuvių kalba :) teks laukt. Sudominot labai :0 puikus įrašas. Aš ir ta ,kuriai greit viskas pabosta, metu ,trenkiu, imuosi naujos veiklos ir vel ratas sukasi ,sukasi ...:)

    ReplyDelete
  7. Matai, kaip įdomu. Aš viename filme pamačiau šiojo treilerį ir pagalvojau, kad visai įdomu. Tada, kol sėdėjau ir zubrinau liuksemburgiečių kalbą, kelios kitos kolegės spėjo apsilankyti būtent šiame filme ir ką...patarė jo nežiūrėti, nes nieko gero-įdomaus-ištęstas-nuobodus. Patikėjau. :) Dabar perskaičiau visiškai priešingus tavo įspūdžius... Hmmm...

    ??? O ką man dabar daryti ??? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cha cha... As kazkaip pastebejau, kad musu skoniai filmu atzvilgiu nelabai sutampa. Kai rasiau kaip tik pagalvojau, kad tau gali nepatikt. Kritikai irgi labai priestaringai vertina ir yra nekokiu atsiliepimu. Tikrai istestas, bet kaip minejau man vizualiai grazus. Ir dar turbut priklauso ar ziurovas yra truputi restless gyvenime kaip ir heroje. As kadangi esu, tai mane labai uzkabino.

      Delete
  8. Bet suprantu, lad ne kiekviena sis filmas suzaves. Man gi ir Hugo labai patiko. :)

    ReplyDelete
  9. as kazkaip paskutiniu metu ziuriu filmus su visai kitokiu poziuriu nei anksciau (gal senstu :):) ) kazkaip vis bandau izvelgti gyvenimo tiesas. Visai neseniai su vyru ziurejome filma "The Best Exotic Marigold Hotel" - kitiems galbut jis pasirodytu lekstas, bet is tikruju, zmones niekada nenustoja ieskoti laimes, o gal ne laimes, o sielos ramybes ir tai padaryti, niekada ne velu, svarbiausia - nebijoti. smagus filmas, ir labiausiai istrigo fraze: "Everything will be all right in the end... if it's not all right then it's not the end."

    ReplyDelete

Post a Comment

POPULIARIAUSI