Camden Town Inspirations

Pastaruoju metu jaučiuosi labai meniškai. Todėl visai neatsitiktinai gražią ir saulėtą šeštadienio popietę nutariau pasižvalgyti po Camden Towną. Ne paslaptis, kad ir fotografams-mėgėjams ši vieta yra saldainiukas. Iš tiesų tai turistų gausa nervina, bet kur nuo jų dėtis? 
Netikėtai įsigijau iphono dėkliuką ir labai mielą pakabuką. Panelė pardavėja baisiai nudžiugo. Sako: aš čia pati iliustravau, kaip smagu, kad žmonėms patinka. Ir visa patenkinta net krykštavo. Manau dabar kiekvieną kartą pažvelgus į telefoną man norėsis šypsotis. Gal žmogus tik pradeda prekybą savo kūriniais? Iš visos širdies prigyriau jos darbelius. Tegu jaučiasi padrąsinta. 
Vos neįsigijau ir visokiausių sijonų bei suknelių, bet vargais negalais susiturėjau. Reikia labai gerai pagalvoti, kas man iš tiesų reikalinga. 
Dar pas brazilus suvalgiau churrą (aliejuje keptą a la spurgą), apibarstytą cukrum ir cinamonu, bet šokoladiniu vidumi... Skanumėlis... Kaip tik tuo metu pirko ir kiti brazilai, kurie buvo vos ne egztazėj buvo savo churras Londone aptikę.
Ir šiaip Camden Townas pilnas žmonių skaitančių knygas patvoriuose ir ant tilto, sėdinėjančių palei kanalus, laiveliuose apie kažką rimtai diskutuojančių... 
Prekybininkai aišku ne visi meninkai. Labai daug tokių pačių drabužių prištampuotų ir atgabentų iš kokio Pakistano ar bala žino kur... Bet yra ir meninkų bei labai mielų dalykėlių. 




































Comments

  1. Kaip faina :) Man drauge nemazai pasakojo apie sita rajona, nuvykusi i londona (tikiuosi tai padaryt rudeni) tikrai aplankysiu, ir fotografuot tikriausiai noresis viska! :))


    Sandra
    Kur mano raktai?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taip. Čia gi viena didžiausių turistų lankomų vietų. Tipo alternatyvi, bet, kad ten vieni turistai... :)

      Delete
  2. Kiekvienoje foto matau tave, tavęs nepažinodama. Labai gražu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dėkui. Gal greičiau matosi mano tos dienos nuotaika. Iš mano elniuko tai daug kas juokiasi... :) Sako negalėtų būti dar labiau girly?

      Delete
  3. O man patinka tavo nuotraukų spalvos. Kažkada dariau ir aš ten nuotraukas su senu fotiku, dabartinis neturi tiek zoomo, kad detales galėčiau fotografuoti iš toliau. Aš ten mėgstu nueit dėl marokiečių "restoranėlio" ir šiaip visas tas rajonas man priimtinas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kokio marokiečių restoranėlio? Prašom pasidalint rekomendacijom. :)
      Geras zoomas labai svarbu. Galima diskretiškai visus fotografuoti iš toli. Mano tai nelabai daug pritraukia, deja... :(

      Delete

Post a Comment

POPULIARIAUSI