Le Meridien Budapešte

Man labai patinka Budapeštas. Jis kur kas romantiškesnis ir gražesnis nei Praha ar Paryžius. Didingas toks. Ir Dunojus man labai patinka. Čia lankiausi jau trečią kartą ir vis dar neišbandžiau garsiųjų terminių pirčių. Na, gal kada prie progos...
Šį kartą apsistojau Meridien viešbutyje, puikiai išlaikiusiame senovinę dvasią. Galima sakyti buvau nublokšta į tiesiai XIX amžių. Pradedant drapiruotomis užuolaidomis ir baigiant sidabro spalvos padažinėmis (nedrįstu rašyti 'sidabrinėmis', nors gal jos tokios ir buvo). Viskas dvelkė elegancija ir skoniu. O jau personalo mandagumas... Madam tą, madam aną...Labai ačiū madam... Trūksta žodžių. Galbūt mano laiškas taipogi keliauja iš praėjusio šimtmečio, nes vis dar nepasiekė adresato. Kai galima apsigyventi tokiuose viešbučiuose ir dar už prieinamą kainą, kas gi gali nemėgti darbo kelionių?
Pati savim neatsistebiu. Nuo to laiko, kai grįžau negaliu atsiklausyt klasikinės muzikos. Kuo daugiau jos klausau, tuo man gražesnė. Čia turbūt kaip su alyvuogėm, svarbiausia pralaužti ledus. Na, dabar reikia dar išlavinti skonį geram vynui ir menui ir jau galėsiu tapti pilnateise snobe. Bet turint omeny, kiek skirtingų stilių, žanrų ir krypčių man patinka (kartais net niekam kitam nesuprantamų), manau bus sunkoka. 
Be to šią kelionę maloniai susiderinau su Katia, kad abi vienu metu darbo reikalais atsidurtumėm tam pačiam mieste, taigi buvo visai smagu. Nors laiko tuo smagumu džiaugtis turėjau tik vieną vakarą. Vistiek gerai, kad taip išpuolė.   

Ir kaip tokioj aplinkoje nesijausti Madam?









Comments

POPULIARIAUSI