Kalėdų belaukiant

It's the most wonderful time of the year...
Kalėdų karštinė pasigavus visus. Renginiai, vakaronės, dovanų vyniojimas, karštas vynas... Šiais metais kaip reta iš anksto viską apgalvojau. Ir užsakiau internetu. Taigi neteko stumdytis parduotuvėse ir apsikrovus maišais pūškuoti metro namo. Neturėjau progos keikti spūsčių ir komersantų, norinčių pasipelnyti.
Man Kalėdos - jaukumo, meilės ir namų šventė. Dar gerai būtų bent truputėlis sniego. Na, o jei ne, apsieisim ir be jo. Ne veltui sakoma, kad tas, kurio širdis rami, susikurs ramybę, net karo lauko vidury. Na, o tas, kas nori būt nepatenkitas, skųsis ir gulėdamas pūkų pataluose. Laimei reikia tiek nedaug. Paprasčiausio apsisprendimo būti laimingu. Tik tiek... Tik trupučio noro.

Mūsų tradicinė prieškalėdinė vakarienė ir Secret Santa dovanėlės. Kalėdoms beveik visos važiuojam namos. Išskyrus Anželiuką šiais metais, ir Katią, kuri skrenda į Tailandą.



Christmas Past Paroda Geffrye muziejuje. Praėjusį savaitgalį ėjau pažiūrėti, kaip buvo puošiami kambariai skirtingais laikotarpiais.


Sėkmingas fotografavimas iphonu Kanaloa klube. Šventėm Austės gimtadienį. Buvo linksma. Ypač jubiliatei. :)


Mano darbo Kalėdinis balius Strand Palace Hotel. Vėlgi nuostabi fotografija iphonu.  


Pizza East. Labai išgirta ir pagaliau aplankyta picerija Londono rytuose. Skanu ir aplinka smagi. Padavėjai draugiški. Ir jie turi karšto vyno. Manau bus lankoma kiekvieną kartą, kai atsidusiu rytuose... Jie buvo ypač pilni ir sparčiai dirbantys.


Vintage market koncertas. Kad jau sekmadienį žmonėjausi rytuose, tai aplankiau visokias atrakcijas. Turguje buvo galima įsigyti vietinės reikšmės menininkų bei dizainerių daiktų už sumą pinigų, kuri tikrai ne proporcingai atspindi kainos ir kokybės santykį. Be to visi tie vienetiniai daiktai atrodė itin panašūs. Bet gal man reikia dažniau lankytis Shoredich, kad įsigilinčiau į meną? Nors vintage daiktai man iš tiesų patinka. Net labai.


Štai va toks pas mane švenčių laukimas. Rytoj jau būsiu pakeliui namo. 

Comments

  1. Oi, koks jaukus ir šiltas laukimas. Tikiuosi, smagiai leidi laiką su šeima. Gražių švenčių! :)

    P.S. man labai patinka šis blog'as :)

    ReplyDelete
  2. Ak, Lauryt, tu sakai, kad mano Kalėdos smagios. Aš sakau, kad tavo Kalėdos nuostabios! O ta vieta, su kostimuotu vyru, tai labai labai...

    ReplyDelete

Post a Comment

POPULIARIAUSI