Salsa

Atrodo, kad vasara po truputėlį sugrįžta. Ir tai be jokių abejonių kelia ūpą. Nors, kol saulutė buvo pasislėpus, šilumos įsikraudavau šokdama. Čia niekam ne paslaptis, kad esu didelė Lotynų Amerikos fanė. Man patinka viskas: muzika, kultūra, atsipalaidavęs požiūris, maistas, kalba. Pastaruoju metu savarankiškai mokausi ispanų ir lankau salsos bei bachatos pamokas. Štai ir šeštadienį su draugais buvome klube The Cuban. Tiek prisišokom, kad išėję žliaugėm prakaitu. Nelabai jie ten vėsiną tą salę tiesą sakant. Nors pora pietiečių buvo net megztiniais apsimuturioję. Tikrai man niekas nepakelia nuotaikos labiau nei šokiai pagal saulėtų šalių muziką. Gal jie kaip nors ją įkrauna saulės energija. Na ir dar buvom tokį gražuolį su drauge nusižiūrėję. Tipišką latino playboy su aptempta maike ir žele nuglostytais plaukais. Gal ne pas visus juos šokiai įaugę kraujin, nes vaikšto gi į pamokas su mumis. Aną dieną va susipažinau dar is su tokiu Juan Carlos iš Venesuelos, kuris pasigyrė, kad promotina visokius salsos renginius. Štai dabar ir siunčia man reklamas visur kviesdamas. Nors kai kurie šokėjai tai tokių judesiukų parodė, kad man vos rankų neišsukiojo, kol aš susigaudydavau į kurią pusę čia man suktis. Žodžiu linksma man gyvent, nepaisant to lietaus aną savaitę. O šita ateinanti lyg ir žada būt kiek saulėtesnė. Žodžiu visai gerai. Ko dar norėt?

Comments

  1. va ko nesuprantu, tai salsos. pati šokti tai dar galečiau, nieko, bet kaip nenatūraliai man atrodo vyrai, judinantys klubus :) nu kažkaip neįvardinčiau tarp pačių patraukliausių vyrų savybių :)

    ReplyDelete
  2. Tai kad ne visai jie tuos klubus judina. Labiau ten moteriskes visaip kaip aplink save vedzioja ir sukioja. :) Man tai visai patinka vyrai mokantys gerai sokti.

    ReplyDelete
  3. vyrai, mokantys šokti, visoms mergoms patinka (nežinau, kaip jie to nesupranta). čia grynai apie salsą komentavau.
    tiesa, kadangi pati šoku, tai apie sukiojimus irgi turiu nuomonę - tie, kurie sukioja, paprastai tai daro todėl, kad daugiau nieko nemoka. stengiuosi laikytis nuo tų 'sukiotojų' atokiau, labai nuobodu su jais šokti :)

    ReplyDelete
  4. Vakar specialiai apziurejau vyrus, kaip jie tuos klubus kraipo. Bet, kad zinok ne per daugiausiai. Visai graziai ir vyriskai soka. :) O del sukiojimo, tai sutinku. Aisku daug lengviau panele visaip kaip sukiot, nei patiems kokius super moves padaryt. :)

    ReplyDelete
  5. O gal žinai kur trečiadieniais galima salsą vilniuj pašokt ?

    ReplyDelete

Post a Comment

POPULIARIAUSI