Angliškas pajūrys Devone - Combe Martin

Kaip smagu turėti kelias dieneles atostogų ir lėkt su vėjeliu. Štai taip su mano ištikimais kelionių bendrakeleiviais atlėkėme į Devoną Anglijos pietuose. Kadangi pavasaris mus dosniai lepina saulėtomis dienomis,  smagiausia jas leisti gamtoje.
Iš pradžių apsistojome miestelyje prie jūros Combe Martin. Jis įsikūręs ant kalvos virš mažos įlankėlės. Kaip tik buvo atoslūgis, taigi jūra pasitraukusi į gilumą.

Visi poilsiauja anglišku stiliumi. Kas pube alutį gurkšnoja, kas ant šlapio smėlio palapinėj nosį į laptopą įkišęs, kol vaikai gaudo krabus, kas po vandenėlį braido, kriaukleles renka. Aplink zuja šunys purtydami šlapią kailį. Sūriai gaivus vėjelis bučiuoja veidą.

Mes savo ruožtu po penkių valandų mašinoje nutarėme pramankštinti kaulus ir užkopėme ant uolos. Iš pradžių takas vingiavo tarp aukštų krūmų ir nežinia kodėl buvo pavadintas vaizdingu keliu. Net neabejojome, kad už tų krūmų buvo nuostabus vaizdas, į kurį akies krašteliu galėjome žvilgterėti radę šiokią tokią properšą, tačiau paprastai nebuvo kada dairytis, nes reikėjo brautis pirmyn per aukštas žoles ir žiūrėt, kad kojos nesusipainiotų. Tačiau laimei, kiek paėjėję pagaliau radome apžvalgos aikštelę, kur buvo galima gėrėtis vaizdais iki soties. Viena iš uolų beje vadinosi pakaruoklis. Pakeliui juokavome, kad gal ten yra kartuvės ir mes pakarsime labiausiai besiskundžiantį bendrakeleivį.

Pačiame miestelyje netrūksta parduotuvių, kur galima įsigyti visokiausių pliažui reikalingų ir būtinų dalykų. Iš kurių kaip supratome didžiausią paklausą turi tinkleliai krabams gaudyti ir kroksai.

Vakarą užbaigėme vietiniame pube žaisdami biliardą, kuris patapo tapo mūsų visos kelionės kiekvieno vakaro pramoga. Jaučiuosi labai patobulėjusi.

Comments

1. Kaip gražu. Man (ir milijonams kitų aišku)gražiausias kraštovaizdis kuriame yra vanduo, kalvos ir daug žalumos, žinai net supavydėjau :))

ReplyDelete
  2. Vaje, nebereikėjo kodinio žodžio įvesti, net išsižiojau :0

3. Linoreta, pasižiūrėjau komentarų settings ir radau kaip nuimti tą kodinį žodį. Daugiau nieko nesugalvojau, kaip čia supaprastinus... :)

Gamtovaizdis Cornwallyje ir Devone nerealus!