Ryga - sesute Latvija

Kaip senoves ismintis teigia: miegelis uz medu saldesnis. Taciau man siuo atveju labiau tiko: jei ilgai gulesi, dantim tusciais klapsesi. Taigi sedziu Rygos restorane ir rasau sia pasakojimo dali. Skrydziu atidejimo pasekoje pamiegojau tik kelias valandas. Teko keltis 6 am ir skristi Rygon is naujo. Ryga yra saunus tranzito uostas. Is mano sausakimso lektuvo, gal 3 keleiviai issilaipino Rygoje, visi kiti patrauke kitais keliais. Tiesiog puiku. Nesunku surasti savo lagamina ir nereikia stumdytis alkunem bei stengtis neuzlipti ant aplink smirinejanciu bambliu.
Zinoma pataikiau isesti i mersa taksi su itin draugisku ir pakiliai nusiteikusiu vairuotoju, kuris dar labiau nudziugo suprates, kad kalbu rusiskai ir, kad esu is Londono. Kaip mat ilgai nelaukes paporino man liudna istorija apie tustejancia Latvija, krize ir jokiu prosvaisciu, perspektyvu, a nei salygu uzsidirbti bei gyventi geriau. Todel be jokios grauzaties nulupo is manes Londoniska kaina. Visada sakiau, jei taxi vairuotojas pliurpia be perstojo, gero is jo nelauk. Apsimetes tavo draugu, veliau nudirs tavo piniginei kaili ir nepasigincysi ten su juoju. Argi draugui gaila? Na tiek jau to... Negaila mano naujajam draugui tu mano darbo pinigu... Tebunie. Juk ir mano sunkiausia lagamina nutempe iki viesbucio. Lai buna jam atlygis uz patriotizma ir neemigravima.
Isties tai apie Ryga neturiu ka daug papasakoti. Visai neturejau laiko bimbineti ir zvalgytis, a nei fotografuoti. Iamzinau tik savo viesbuti. Kambarys buvo kaip atskiras butukas, su visais privalomais patogumais, netgi indais. Labai giriu viesbuti Neiburgs, kuris yra naujutelaitis, erdvus, nebrangus ir paciame centre. Viskas tviska svara ir modernumu. Maistas taipogi fantastiskas ir gurmaniskas. Taip, kad jei kas nors kokiais nors tikslais busit Latvijoj - nuosirdziai rekomenduoju. Viskas man cia tiko ir patiko.
Na ir siaip Latvija yra gan draugiska salis. Zmones geranoriski, vaišingi. Per susitikimus, kas saldaini, kas sausaini koki pades. Priima svecia kaip dera. Bet ka jau ten tie sausainiai... Juk is esmes tai as turiu jiems itikti, o ne atvirksciai. Taip, kad giriu latvius uz svetinguma ir suteikta man galimybe pasijusti sveciu. :)
Ryga pasirode kiek tustoka ir vienisa. Vienas kitas uzklystantis turistas. Tikriausiai liudi del ja paliekanciu tautieciu. Tikekimes ateis geresni laikai ir sie viena diena sugris.

Comments

POPULIARIAUSI