Portugalija - Pirmoji diena - Faro, Albufeira, Carvoeiro, Lagos, Sagres, Vila nova de Milfontes

Kadangi i Faro atskridom velai vakare, o ryte patraukem pajurin, tai nieko jame ir nepamatem isskyrus restorana kuriame vakarieniavom, bei keistas lagunas pro lektuvo langa, sukeliancias ispudi kad miestas apsemtas vandens. Kita ryta ilgai nelauke patraukeme geretis smeletomis, uoletomis pakrantemis ir zydru vandeneliu. Kadangi nelabai orientavomes vietineje temperaturoje, teko nuolat apsirengineti ir nusirengineti priklausomai nuo laiko praleisto sauluteje.

Algarve yra pietinis Portugalijos regionas, kurį sudaro 16 provincijų. Tai populiariausias šalies kurortas, turintis 150 km Atlanto vandenyno pakrantės, vienus gražiausių Europoje paplūdimius bei 125 saulėtas dienas per metus.

Algarvė poilsiautojams gali pasiūlyti viską: istorinius miestelius, atspindinčius įvairius architektūros stilius, poilsį puikiuose paplūdimiuose, naktines pramogas (barus, diskotekas, kazino), golfo aikštynus, iškylas į kalnus, puikius jūros gėrybių ir žuvies patiekalus, žymius visame pasaulyje Porto ir Madeiros vynus. Didžiuliai vaisių sodai ir saulės išdeginta raudona žemė, uolėti pakrantės skardžiai, pereinantys į smėlio paplūdimius, golfo aikštynai (kartais ši Portugalijos sritis vadinama didžiausiu golfo aikštynu Europoje), kaimeliai, kuriuose, rodos, šimtmečiais niekas nesikeičia, ir šiuolaikiniai kurortai.

Prisipazinsiu sia pastraipa nukopijavau is kokio tais kelioniu agenturos puslapio. Na o po tokio vaizdingo aprasymo seka mano kuklus ispudziai.

Pirmas sustojimas buvo mazam Albufeiros miestelyje. Ji gana greit apziurejome ir isiamzinome ant skardzio.

Sekantis sustojimas buvo Cavoeiros. Ten vel gi uzburzgeme ant kalniuko pazimeto rodyklemis su ziuronais ir uzrasu mirador (apzvalgos aikstele). Beigi isiamzinome su vaizdu bei medziu. Sioje nuotraukoje medzio nesimato, o vaizdas ne tas pats kaip buvusioje. Prasom rasti panasumus ir skirtumus (neskaitant keturiu veikeju atsiradusiu nuotraukoje). :)

Veliau vaziavome i Lagos, Ponta de Piedade. Cia buvo smagiausia dalis, nes siauruciu takeliu galima nusileisti i maza pliaziuka arba palaipioti uolomis bei pasizvalgyti aplink. Labai labai grazu kaip kad ir matosi nuotraukose.

Pliaziukas buvo okupuotas turistines grupes/gausios seimos is Venesuelos, kurie visaip sukavo, laipiojo ant akmenu bei fotopgrafavosi vandenyje. Ju pavyzdziu pasekeme ir mes. :)

I Sagres nuvaziavome papietauti. Restorano naminis vynas netgi turejo savo etikete ant butelio.

O va stai tokia zuviene ten ragavome.

Dar suvalgeme ledu, bei truputeli pasizvalgeme. Nors zinoma ir sis regionas taip pat yra garsus graziom ir vaizdingom uolomis. Kuriom mes jau nebelaipiojom nes reikejo skubeti i Lisabona.

Pakeliui dar sustojome Villa de Milfontes. Tai ramus uzutekis pilnas Campingu ir karavanu, bei kopu kuriomis galima pasibastyti.

Labai grazus bei ramus. Jei butu buvus diena mielai ten butume pasidegine. Bet vakare tik apsizvalgeme ir paziurejome i besileidziancia saulute.

Villa de Milfontes stovi labai idomi skulptura, kuria mes pavadinom Bobausiu. Taciau tai pasirodo yra Archangelas. Ir netgi laimejes kazkoki priza Utopinio fantastinio meno konkurse. Jis padaryta is perdirbtos gelezies, siunciantis zinute apie planetos skausma ir kancia del neekologiskos gyvensenos. Atseit vargsas archangelas nukrito I jura is del uzterstumo stai kuo pavirto.

Comments

1. Mums irgi kelionė į Portugaliją labai patiko. Patys buvome Algarvėje. Ten naktinis gyvenimas verda nuolatos, o ir oras super - 28 laipsniai pavėsyje buvo. Rekomenduoju.